Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 5344 9810

Brandemi kevadine praktikandi otsing on saanud eduka lõpu ning tiimiga on liitunud praktikant Siim, kes suve vältel toetab meie meeskond hea nõuga.

Brandemi kevadine värbamiskampaania jõudis lõpusirgele

Siim Jürise
18. juuni, 2018

Brandemi kevadine praktikandi otsing on saanud eduka lõpu ning tiimiga on liitunud praktikant Siim, kes sai võimaluse kolme suvekuu jooksul koguda hulganisti teadmisi ja kogemusi turunduses, rakendades neid meie projektides. Siim lõpetas äsja Tallinna Ülikooli Balti filmi, Meedia, Kunstide ja Kommunikatsiooni instituudi Reklaami ja Imagoloogia eriala esimese kursuse ning esimese ülesandena jagab Siim enda mõtteid Brandemi praktikandi värbamiskampaaniast.

 

Möödunud Brandemi praktikandi otsing oli minu kui kandidaadi silme läbi justkui seiklus lõbustuspargis: Kiire, personaalne ja kaasahaarav.

Brandem suutis üllatada juba kandideerimise päeval, täpsemalt vastamise kiirusega. Avalduse saatmisest kuni esimese tööandjapoolse suhtluseni kulus vähem kui tund. Klassikalist kümne tööpäeva pikkust närveerimist ja pidevat e-maili värskendamist seekord polnud. Kiire kontaktivõtmine jättis Brandemist väga positiivse ja professionaalse mulje. Lisaks erines praktikakoha maandumisleht suuresti tööpakkumiste hallist massist. Kujundus oli nooruslik, kutsuv ja personaalne, suured mõjutajad hakkajale praktikandile. Lisaks oli silmatorkav pakkumise ülesehitus ja informatsioon ettevõttest endast, mis oli ausalt ja personaalselt esitatud stiilis: “Pakume Sulle võimalust”.

Värbamise köögipool

Värbamisprotsess ise jaotus kolmeks: grupivestlus, kodune tekstülessanne ja personaalne vestlus.

  • Grupivestlusel osales kahes erinevas grupis kokku 11 kandidaati, kelle ülesandeks oli sooritada neli harjutust, nii iseseisvalt kui rühmana vesteldes. Brandemi värbamiskonsultandi Liisi Niisukese sõnul on kandidaatide rohkuse tõttu grupivestluse eeliseks kõigi osapoolte ajaline kokkuhoid kui ka võimalus näha kandidaatide võimet suhestuda üldise keskkonna ja ebatavalise meeskonnaga. Grupivestlus oli positiivselt uudne ja kiiduväärt kogemus. Vestluse õhkkond oli mänguline, lõbus ja täis head huumorit. Mugavustunne kandidaatide ja Brandemi vahel tekkis kiirelt.
  • Kodune tekstiülesanne koosnes klišeede murdmisest. Tekstist, mis oli täis mittemidagiütlevaid väljendeid ja “õhku”, tuli kirjutada üks kaasahaarav tööandja tutvustus. Piire polnud, kandidaadi enda fantaasia ja loovus olid laeks.
  • Värbamisprotsessi finaaliks oli personaalne vestlus kandidaatidega. Isiklikust vestlusest jättis Brandem hooliva ettevõtte kuvandi. Tööpakkuja tundis huvi kandidaadi tegude ja toimetuste vastu, mis tõi jutuajamisse personaalsuse. Intervjuu küsimused olid küll varieeruvad, kuid vestluse läbivaks jooneks oli osapoolte vaheline huvi teada saada, mida praktika endaga kaasa toob ning kuidas ettevõte kui ka praktikant tulevast koostööd väärtustavad.

Ootused ja lootused

Minu, kui praktikandi ootusteks eelseisvaks suveks Brandemiga on uute teoreetiliste teadmiste rakendamine praktikasse, kuna miljonit väärt praktikant sünnib vaid läbi toetava teooria ja arendava väljaõppe. Samuti loodan tuua kontorisse kaasa uusi mõtted ja värsket pilku. Kuna värbamisprotsess koosneb siiski kahest osapoolest, uurisin Brandemi värbamiskonsultandilt Liisilt, millised on Brandemi enda ootused praktikandile ning mida täpsemalt kandidaatide puhul jälgiti. Liisi märkis, et eelkõige vaadati kandidaati kui inimest. Kuidas tulevane praktikant sobiks Brandemi töökeskkonda ning mis on tema eelnev kogemus antud alal. Lisaks soovis Brandem anda valdkonnas alustavale inimesele võimaluse ja kogemuse, näidates praktikat kui väärtust.

 

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.