Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 5344 9810

facebook vs linkedIn

Facebook kuulutab LinkedInile sõja!

Juba mõnda aega on arutletud selle üle, kas Facebook võiks LinkedIn’ile pakkuda konkurentsi värbamisäris. Selle nädala alguses avastas TechCrunch üllatusena oma Facebook’i lehelt võimaluse jagada töökuulutusi.

„Olles jälginud väiksemate ettevõtete käitumist Facebook’is, oleme märganud, et paljud neist jagavad töökuulutusi oma lehel. Testime hetkel valitud kasutajate peal võimalust luua oma lehele töökuulutus ning võtta vastu kandideerimisavaldusi,“ selgitab Facebook’i esindaja

MIDA SEE VÄRBAJATE JAOKS TÄHENDAB?

LinkedIn’is on 467 miljonit kasutajat, samal ajal kui Facebook’is on neid 1,79 miljardit. See tähendab, et peaaegu kõigil on Facebook’i profiil, mis rohkemal või vähemalt määral annab infot kasutaja varasema töökogemuse, hariduse ning huvide kohta. Värbajad saavad nüüd töökuulutuste lisamisel ja jagamisel seda infot arvesse võtta.

Uuendus võimaldab tööandjatel jagada töökuulutusi spetsiaalselt selleks ette nähtud formaadis ning tõsta esile konkreetseid üksikasju nagu tööaeg- ja koht, vajalik kvalifikatsioon, palk jne. Lisaks sellele saavad jagatavad töökuulutused spetsiaalse disaini, tänu millele paistavad need uudistevoos teiste teemade seas silma ning jõuavad seeläbi kiiremini potentsiaalsete kandidaatideni.

Jagatavad töökuulutused ilmuvad eraldi „jobs tab“ sektsioonis, mida on tänu eraldi maandumislehele võimalik jagada ka potentsiaalsete kandidaatidega. Kui tegemis on atraktiivse tööandjaga, võimaldab see kasvatada ka lehe jälgijate hulka. 

Facebook jobs tab
Facebook jobs tab

Allikas: techcrunch.com

Kandideerimiseks tuleb vajutada „Apply Now“ nupule, mis käivitab kasutaja Facebook’i lehel oleva info põhjal eeltäidetud ankeedi. See võimaldab tööotsijatel kandideerida erinevatele ametikohtadele kiirelt ja mugavalt.

Kandideerimisavaldused jõuavad automaatselt lehe haldaja Facebook’i postkasti, võimaldades kandidaatidega suhelda „Facebook Chat“ vahendusel. Kuid kuna samasse postkasti jõuavad ka kõik ülejäänud kirjad, pakub Facebook parema haldamise huvides võimalust suunata kandideerimisavaldused värbaja e-mailile.

Sarnaselt teistele Facebook’i reklaamvormidele on võimalik ka töökuulutusi lisatasu eest kuvada rohkemate kasutajate uudistevoos, jõudes nii suurema hulga potentsiaalsete kandidaatideni. Facebook konkureerib seeläbi otseselt LinkedIn’i turundusvõimalustega.

Allikas: techcrunch.com/2016/11/07/jobbook/

 

Täna on töökuulutuste lisamine Facebook’i alles testimisjärgus ning ei ole teada, kas ja millal see Eesti kasutajateni jõuab. Igatahes on, mida oodata! 

 

Kui vajad abi silmapaistvate töökuulutuste kujundamisel ja sõnastamisel või sotsiaalmeedia värbamiskampaania läbiviimisel, siis oleme Sinu jaoks olemas! Võta meiega ühendust: tere@brandem.ee