Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

Tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem äge töökuulutus projektijuhi assistendi värbamiseks

Projektijuhi ja assistendi värbamisprojekti kokkuvõte!

18. jaanuar, 2017

2017. aasta alguses liitusid Brandemi tiimiga strateegia konsultant-projektijuht ning projektijuhi assistent. Kuna turundusjuhi ja värbamisprojektide juhi värbamiskampaania kokkuvõtted said meie jälgijatelt positiivset tagasisidet, siis otsustasime ka Brandemi viimasest kahest värbamisprojektist kokkuvõtte teha. Blogipostitusest saad teada, kuidas värbamiskampaania üles ehitasime ning milliseid tulemusi see tõi.

PROJEKTI AJAKAVA JA TEGEVUSED

Projekti ettevalmistusaja jooksul töötasime välja värbamissõnumid, panime paika töökuulutuse ja kampaanialehe sõnastuse ning disaini ja valisime välja värbamiskanalid, kus potentsiaalsed kandidaadid liiguvad. 

2 nädalat peale töökuulutuse ja kampaanialehe aktiveerimist kutsusime esimesed kandidaadid vestlusele. 

Värbamissõnumite väljatöötamine

Potentsiaalsed kandidaadid

Et saada teada, mida ootavad tööandjalt potentsiaalsed kandidaadid, kasutasime Eesti suurima tööturu-uuringu tulemusi - Palgainfo Agentuuri, Brandemi ja partnerite koostöös läbiviidavas uuringus osaleb üle 12 000 töötaja ja tööotsija. Uuringust saime teada sihtrühmade ootused tööandjale, kandideerimisest loobumise põhjused ning aktiivsuse tööturul.

Konkureerivad tööandjad

Turundusvaldkonna töötajate nimel käib tihe konkurents. Vaatasime väljapoole - mida pakuvad tööturu konkurendid? Analüüsisime konkurentide kõiki avalikke allikaid: kodulehti, töökuulutusi, karjäärilehti, artikleid meedias jne. Millised on argumendid konkurentide töökuulutustel? Milline on konkurentide positsioneering tööandjana? Mida nad tööandjana pakuvad?

Ettevõtte juhtkond

Kliendiprojektide puhul vestleme lisaks ka juhtkonna ja töötajatega, et saada teada, miks just selles ettevõttes on hea töötada. Tänu iganädalastele koosolekutele, tihedalt seotud koostööprojektidele ning töövälistele koosviibimistele on meil hästi teada oma töötajate motivatsioon. Sellest lähtuvalt saime kirja panna ka töötaja väärtuspakkumise.

Kogutud info põhjal töötasime välja värbamissõnumid, mis on sihtrühmale atraktiivsed ja tekitavad soovi kandideerida ning kasutasime neid töökuulutustel, kampaanialehtedel ning värbamiskommunikatsioonis. 

Töökuulutused ja sotsiaalmeedia kampaania pildid

TÖÖKUULUTUSI JAGASIME NELJA ERI TÜÜPI KANALIS

TÖÖVESTLUSTE LÄBIVIIMINE JA KANDIDAATIDE VALIK

Kaks nädalat pärast värbamiskampaania avalikustamist kutsusime vestlusele esimesed kandidaadid.

Kuna projektijuhi assistendi positsioonile laekus üle 200 CV (mis on võrreldes tavapäraste konkurssidega ligi kahekordne arv), siis viisime läbi 4 grupivestlust.

Grupivestluse eesmärke oli kaks. Esiteks anda kandidaatidele ülevaade nende tulevastest ülesannetest Brandemis ja teiseks hinnata kandidaatide sobivust ametikohale info põhjal, mida ainult CV ja kaaskirja lugemine meile ei anna.

Grupivestluste abil selekteerisime välja 6 toredat inimest, kellega viisime läbi individuaalse vestluse. Töövestlusel rõhutasime veelkord Brandemi väärtuspakkumist, ehk põhjuseid, miks kandidaadid peaksid tahtma meie juures töötada.

Kogu kandideerimisprotsessi jooksul hoidis meie värbamisprojektide juht Liisi kandidaate protsessiga kursis, jagades neile jooksvalt tagasisidet.

„Brandemisse kandideerimine oli väga tore, kuna tagasiside tuli alati hästi kiiresti – kohe peale CV saatmist tuli vastus, et CV on käes. Hiljem, kui Liisi helistas, siis kõigepealt tutvustas ta ettevõtet ja ametipositsiooni ja seda kõike ülimeeldiva häälega, rõõm oli kuulata. Kokku lepitud vestlused kinnitati alati meili teel üle, mis jättis mulje, et olen oodatud. Lõplik otsustamisprotsess oli võrreldes varasemate kogemustega hästi kiire, juba 2 päeva peale viimast intervjuud oli lõplik vastus käes.“ Viivika

„Värbamiskommunikatsioon oli terve protsessi vältel kiire, põhjalik ja selge. Peale igat etappi jagati tagasisidet, edastati juhised ja tähtajad edasiseks ning kõikidest kokkulepetest peeti alati kinni. Brandem hoidis terve kandideerimisprotsessi ajal tunnet, et olen oluline. Kui tavaliselt armastatakse öelda, et ootaja aeg on pikk, siis kandideerimisprotsess koos Brandemiga seda väidet igal juhul ei kinnita – tagasiside ja vastused jõudsid minuni enne, kui mõttesse tekkisid küsimused, kuidas kandideerimisprotsess on kulgemas.“ Kerli

MIKS KANDIDEERITI?

  • Uus ja huvitav tegevusvaldkond
  • Tööl on käega katsutav eesmärk
  • Töökuulutus eristus teistest
  • Tööpakkuja kodulehekülg jättis positiivse mulje
  • Võimalus kaasata oma töösse erineva valdkonna spetsialiste
  • Paindlik tööaeg

„Enne kandideerimist olin jälginud Brandemi tegemisi läbi sotsiaalmeedia, et hoida end kursis mitmesuguste tööandja turundus- ja värbamisalaste uudiste ja põnevate case-study-dega, mis kajastavad Brandemi poolt läbiviidud teenuste protsessi ja tulemusi. Tänu sellele olin teadlik, et Brandem on ainulaadne tööandja turundus- ja värbamisalane agentuur Eestis. Kuulutuses jäi eelkõige silma Brandemi enda poolt valmis kirjutatud motivatsioonikiri, kus oli selgelt välja toodud põhjused, mida antud ametikoht tulevasele projektijuhi assistendile pakub ning millised isiksuseomadused on uuele kolleegile omased.“ Kerli

„Tööandja turundusest rääkis mulle TLÜ-s õppetjõud Maria Kütt, see tundus hästi huvitav ja samas  mõistlik asi, mida teha. Juba selle sama loengu ajal surfasin veidi veebis, et lisainfot leida ning selle tulemusel jõudsin Brandemi facebooki leheni, mida siis kohe jälgima asusin. See oli siis millalgi eelmise aasta kevad-talvel. Sellel samal lehel nägin ka strateegia konsultant-projektijuhi kuulutust. Otsustasin kandideerida, kuna usun, et see valdkond vajab Eestis veel kõvasti tööd.“ Viivika

TULEMUSED NUMBRITES:

Strateegia konsultant-projektijuht

  • 3301 töökuulutuse vaatamist CV-Online's
  • 837 unikaalset külastust kampaanialehel
  • 15 454 inimeseni jõudis Facebooki kampaania
  • 81 inimest saatis oma CV
  • 8 toredat inimest käisid töövestlusel

 Projektijuhi assistent

  • 4785 töökuulutuse vaatamist CV-Online's
  • 615 unikaalset külastust kampaanialehel
  • 209 inimest saatis oma CV
  • 17 toredat inimest käisid grupivestlusel
  • 6 kandidaadiga viisime läbi individuaalse töövestluse

 

Suur aitäh kõikidele, kes konkursil osalesid! Kohtusime väga huvitavate inimestega. Tulemus: 2017. aasta jaanuaris alustas strateegia konsultant-projektijuhina Viivika ja projektijuhi assistendina Kerli. Tere tulemast Brandemisse! :)

 

Projekti meeskond

Liisi Orlovski – värbamisprojektide juhtimine, töökuulutuste kontseptsioon ja idee, projektijuhi assistendi grupivestluste läbiviimine

Marie Evart – töökuulutuse sisu koostamine ja tööintervjuude läbiviimine

Paavo Heil – tööintervjuude läbiviimine

Pille Riin Pettai – töökuulutuste ja kampaanialehe disain, idee ja sõnastus

Mari Paadik – Töökuulutuste- ja sotsiaalmeediakampaania disain

Juss – IT-arendus

Kui ka Sina näed enda tulevikku Brandemis, siis nüüd on Sinu võimalus:

Tänu klientide positiivsele tagasisidele kasvame veelgi ning otsime oma tiimi värbamisturunduse projektijuhti. Kandideeri kohe: liisi@brandem.ee või uuri lisa siit: Brandem otsib värbamisturunduse projektijuhti!

Värbamisturunduse projektijuhi äge töökuulutus Brandem tööandja turundus- ja värbamisagentuurilt

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.