Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 5344 9810

Mektory TTÜ karjäärimessil

Vaata järele: märtsikuu karjäärimesside parimad palad

Karolin Pihlak
Marit Talunik

Kuna kevade saabudes algab tihedam värbamisperiood, käis Brandem uurimas, kuidas tööandjad ennast esitlevad ning uusi töötajaid kandideerima innustavad. Külastasime Töötukassa töö- ja karjäärimessi ning tudengitele mõeldud üritust “Võti Tulevikku”. Kahe messi peale oli tööandjaid kokku üle 100 ning häid eeskujusid mitmeid.

Toome nüüd Sinuni eredaimad näited, mis Brandemile silma jäid:

Alexela

Alexela tõmbas nii meie kui ilmselt ka väga paljude teiste messil osalejate tähelepanu suure valgustatud stendiga. Mis veel olulisem, sellel stendil oli oluline sõnum, mis kõnetas: Anname jõudu! Oma töötajatele, klientidele, Eestile. Ning tähelepanu - oma töötajad on Alexela toonud välja kõige esimesena. Väga hea lähenemine, millest tasub ka teistel eeskuju võtta.

Elron

Elron püüdis pilku väga hästi läbi mõeldud tööandja looga. Lisaks kahele ekraanile, kus näidati puhastusteenindaja tööpäeva ning intervjuud Elroni töötajaga, märkasime laual ka infolehte, kuhu kirjutatud Elroni töötaja südamlik ja vahetu kommentaar oma töö kohta. Kui ettevõtte töötaja räägib OMA lugu, räägib ta ka ettevõtte lugu. Ning lugu on see, mis köidab!

KPMG

KPMG  oli messil kohal nii päris kui ka.. papist inimestega (need olid väga realistlikud, ilma naljata!). Papist inimesed olid kahtlemata silmapaistvad, kuid väga säravad ja abivalmid olid ka KPMG enda töötajad. KPMG värbamismaterjalid olid selged ja lihtsad arvestades, et ettevõte tegutseb küllaltki keerulises valdkonnas. Atraktiivne on tööandja, kes on esindatud säravate inimeste, tugevate sõnumite ja kaasahaaravate visuaalidega.

Mektory

Tudengeid kõnetab söök ja Mektory teab seda! Vägev popkornimasin, imemaitsvad maiused, silmapaistvad materjalid ja rõõmsad inimesed moodustasid kokku hea terviku, millest oli raske mööda vaadata.

Playtech

Playtech jäi esmalt silma, sest nende boksis oli väga palju huvilisi. Miks? Sest nad tõid messile kaasa interaktiivse mängu, mille eesmärk oli autoga jalgpall väravasse lüüa. Kaasahaarav mäng tekitab loomulikult huvi ka ettevõtte enda vastu - Playtech tööandjana on innovaatiline ning põnevust tekitav. Just nagu nende kaasa toodud väljapanek.

Ragn-Sells

Ettevõte jääb meelde, kui suudab pakkuda elamust. Selles osas oli Ragn-Sells oma fotoboksiga unikaalne. Vahva mälestus fotopaberil jääb meenutama ka ettevõtet ennast. On selgelt näha, et Ragn-Sells teab oma tugevusi ja oskab neid hästi esitleda.

SCULT

Spordivabatahtlike liikumine SCULT jäi esmalt silma oma suurte infoseintega (need ei mahtunud isegi meie pildile). Kuid lisaks sellele suutis SCULT pakkuda ka palju erinevaid võimalusi - alates uudiskirjaga liikumisest kuni erinevate spordiürituste korraldamiseni välja. Hea kooslus informatiivsest sisust, atraktiivsest visuaalist ja tugevast brändist.

Securitas

Kui KPMG-l olid seltskonnas papist inimesed, siis Securitas võttis kaasa vormirõivastes elusuuruses mannekeeni. Sellest juba niisama mööda ei jaluta. Lisaks jäi ettevõte silma lihtsa ja selge roll-up’iga, millel kirjas olev info oli konkreetne ja arusaadav.

SOL

SOL oli messil oma väljapaneku ja inimestega väga päikeseline, sõna otseses mõttes! Kuidas see võimalik on? Erkkollased toonid, säravad inimesed, kaasa võetud töövahendid ja naerunäod fliisidel on vaid mõningad detailid, mis just sellist olemust edasi annavad.

Tallinna Vangla

Kogu Tallinna Vangla väljapanek koos vormiriietes esindajatega jättis väga hea mulje ning kutsus kohe lähemalt uudistama. Ettevõte jäi meelde tugeva brändiga: värvid, visuaalid ja infomaterjalid olid ühtse stiiliga ning kogu komplekt oli kujunduslikult läbi mõeldud. Ettevõte on värbamisel edukas, kui suudab huvilisele meelde jääda - Tallinna Vangla just seda tegigi!

 

Telia

Telia boksis saime kohtuda vahva tegelasega - sotsiaalse suhtlusroboti Pepperiga! Pepperi-suguste tegelastega iga päev ikka kokku ei satu ning seda enam on rõõm, et Telia toob tehnoloogiat inimestele lähemale. Ettevõtte innovaatilisus ja loomingulisus väljendub hästi ka näiteks nende smuutipurkides kirjaga “meeldib mõelda purgist välja?”. Kokkuvõttes suudab Telia bränd viia inimesi tulevikku - vägev!

Utilitas

Utilitase puhul oli esimesest hetkest aru saada, et ettevõte rõhub väga selgelt keskkonnasõbralikkusele ja jätkusuutlikkusele. Lisaks pakkus Utilitas võimalust jalgrattasõiduga tekitatud energia toel smuutit valmistada. Smuuti oli maitsev ning energiakulu igati seda väärt! Läbi uudsete tegevuste suutis Utilitas eriti hästi edasi anda oma tööandja brändi.

 

Karjäärimessidel on tihe konkurents osalejatele silma jäämise nimel. Seega eristuvus, uuenevus ja loominguline lähenemine on märksõnad, mille järgimine ning rakendamine köidavad potentsiaalsete töötajate/praktikantide tähelepanu ning ajendavad tegutsema. Loodame, et need tähelepanekud karjäärimessidelt andsid ka Sulle häid ideid.