Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 5344 9810

Aitame Sul hoida ja leida häid töötajaid

Brandemi edukad projektid
100 + edukalt teostatud projekti
Brandemi kliendipagas
97% klientidest soovitavad meid kindlasti
19 Brandemi spetsialisti Sinu käsutuses
19 Brandemi spetsialisti Sinu käsutuses

Töökuulutus Heisile

Töökuulutus Heisile

Heisiga alustasime koostööd, et leida meeskonda särasilmseid ja teotahtelisi arendajaid. Algselt oli Heisi plaaninud kasutada töökuulutust, millega otsiti ärianalüütikut, kuid Brandemi ettepanekul otsustati kasutada uut, arendajaid kõnetavat, töökuulutuse disaini.

Eesmärk
Leida arendajad
Tulemused

Töökuulutus pälvis nii kandidaatide, tuttavate kui ka isegi tööportaali tähelepanu ning sai kiituse osaliseks  – CV Keskus kinkis kuulutuse eest 2 kuldtähte ja tõstis selle omas valdkonnas esile. 

Suurimad väljakutsed:

Vaid 2% IT spetsialistidest (sh arendjatest) otsib aktiivselt tööd. Seda on üle 8 korra vähem kui kõigi Eesti töötajate seas keskmiselt (vastavalt 17%), näitavad Brandemi ja Palgainfo Agentuuri koostöös mais 2016 läbiviidud tööturu- ja palgauuringu tulemused.

Selleks, et konkureerivatest ettevõtetest eristuda ja potentsiaalsetele kandidaatidele silma jääda, on oluline nii töökuulutuse selge ja atraktiivne sõnum kui ka seda toetav visuaal.

Töökuulutuse sõnumite ja ülesehituse loomisel panime rõhku kolmele peamisele punktile:

  • Tegevjuhi isiklik pöördumine. Heisi töökuulutuse eesmärgiks oli luua tööotsijas tunne, et tegevjuht räägib temaga otse, kutsudes teda enda ettevõttesse tööle. Sellepärast alustasime töökuulutust sõbraliku tervitusega ning kasutasime kuulutuses läbivalt isiklikku pöördumist. Töökuulutusel loetletud lubadustele annab garantii tegevjuhi enda allkiri töökuulutusel. See on uus ja meie teada kasutamata meetod Eesti värbamismaastikul.
  • Miks Heisis on hea töötada. Keskendusime kuulutuses kolmele peamisele argumendile, miks Heisis on hea töötada: “Meil pole bürokraatiat”, “10 m/s ja merele!” ja “Su roll on laiem”. Nii edastasime olulise sõnumi tööotsijale lihtsal ja arusaadaval viisil. Argumente toetab ka visuaalne pool, mille edasi andmiseks käisime Heisi tegevjuhiga spetsiaalselt Pirital 13- kraadised vees pildistamas.
  • Sihtgrupist lähtuv keelekasutus. Töökuulutuse lõpliku sõnastuse välja töötamisel kasutasime mitmete IT spetsialistide nõu ja abi, et kuulutuse tekst oleks lugejale arusaadavas (n-ö erialases) keeles kirjutatud. 

Kandidaatidele lisainfo andmiseks tegime ka karjäärilehe, kus on võimalik tutvuda HEISI väärtuste ja tööga.

Heisi töökuulutus enne ja pärast
Heisi karjäärileht

"Väga meeldis nn vanast koolist teistmoodi mõtlemine ja hoiak, et teeme ägedalt! Lähenemine oli entusiastlik ja sisuline. Terve töökuulutuste kontseptsioon sai põhjalikult läbi mõeldud ja edaspidi hea kasutada. Lisaks saime Brandemi poolt tehtud ägeda kuulutuse peale mitmelt poolt tagasisidet, et äge värk, polegi näinud :) Soovitan kindlasti!" Raul Raudsepp, Heisi tegevjuht

Projekti meeskond

Kaisa-Triin – kontseptsiooni väljatöötamine, copywriting, projektijuhtimine

Marie Evart – konkurentide analüüs

Andres Raudjalg – fotod

Andreas J. Virkus – veebidisain ja –arendus