Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

Jätkusuutlik värbamine

Jätkusuutlik värbamine - kuidas see välja näeb?

Karoliina Arold
28. september, 2023

Jätkusuutlikkus on märksõna, mille tähendust teab tänapäeva ühiskonnas une pealt pea igaüks. Kuid kuidas tuua jätkusuutlikkus sisse värbamisse ja tööandja brändi nii, et meelitada ligi veelgi enam talente ja tagada ettevõtte edu pikemas perspektiivis?

Jätkusuutliku värbamise puhul on lihtsamalt öeldes tegemist jätkusuutlikkust silmas pidava värbamise ja tööandja brändi strateegiaga. Ülemaailmselt on silma jäänud mitmeid positiivseid näiteid, kuidas värbamine ja tööandja bränding on läbi edukate strateegiate pandud tööle ettevõtte jätkusuutlikkuse tagamiseks. Rahvusvahelisel tasandil tegelevad jätkusuutlikkuse kontekstis värbajad just ettevõtete ja kandidaatide võrgustike loomise, kõige kestvama ja produktiivsema palga tehnikate rakendamise, jätkusuutlikkusele keskenduva tööandja brändi ehitamise ja ettevõtete eesmärkide saavutamisega.

Eestis on aja jooksul samuti hakatud üha rohkem rõhku pöörama nii tööandja brändi kui jätkusuutlikuma värbamise suunal ning edusamme on juba märgata, kuid kuidas saada veelgi paremaks? 

5.oktoobril toimuval Impact Dayl viib Brandemit esindav Carina Mättikas läbi praktilise töötoa just jätkusuutliku värbamise ja tööandja brändi osas. Töötoa jooksul toob Carina konkreetseid näiteid edukate jätkusuutlike ettevõtete tegemistest ja tugisammastest. Üheskoos pannakse kokku tööriistakast tehnikate ja lähenemisviisidega, mida iga osaleja juba enda ettevõttes nii värbamise kui tööandja brändi protsessides rakendada saab.

Kohtumiseni 5. oktoobril Põhjala tehases!

 

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.