Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 521 7065

KUIDAS OLLA TÖÖANDJA BRÄNDI SAADIK?

KUIDAS OLLA TÖÖANDJA BRÄNDI SAADIK?

Carina Kärt Mättikas
6. jaanuar, 2021

Kas Sulle meeldib ettevõte, kus Sa praegu töötad? Kui jah, siis eeldatavasti üks põhjustest on väga hea tiim ja/või ülemus (muide, kui vastasid „ei“, siis viska pilk peale meie tööpakkumiste sektsioonile). Just inimesed on see kõige olulisem „tööriist“, millega me tiimina töötame ja mis määrab ära tööõhkkonna ja motivatsiooni. Niisiis on tulevaste meeskonnaliikmete värbamine võimalus luua endale sobilik keskkond.

Hea uudis on, et Sina saad sellele kaasa aidata ja Sul pole seepärast vaja isegi personaliosakonnas töötada – 75% inimestest uurivad ettevõtte maine kohta erinevatest allikatest (koduleht, artiklid, tuttavate arvamus jms.) enne sinna kandideerimist ning maine kujundamises on suur roll just olemasolevatel töötajatel.

Kas oled ehk mõelnud ise hakata tööandja brändi saadikuks? Nii näed oma töö tulemust juba võib-olla et järgmise kolleegi näol.

Siin on viis nippi, kuidas alustada:

1. Küsi endalt, miks Sa selles ettevõttes töötad.

Kui vastasid artikli esimeses lauses esitatud küsimusele positiivselt, siis seejärel küsi endalt „Miks?“ ja kirjuta üles 3-4 põhjust (üks tore mõtteharjutus isegi soovitab endalt sedasama küsimust 5 korda küsida, et ühe argumendi põhjendamisega eriti sügavuti minna). Nüüd on Sul olemas baas, millele oma saadikutegevus üles ehitada. Need argumendid võiksid seega olla ka põhjused, miks teisedki võiksid Sinu ettevõttesse tööle tulla.

2. Hoia end ettevõtte toimetamistega kursis.

Jälgi oma ettevõtte sotsiaalmeediat – Facebooki ja LinkedIni lehti, Instagrami kontot – ja loe uudiskirja või igakuist tegevjuhi infomeili, mis su postkasti saabub. Nii tead ka muudest tegemistest ja põnevatest võimalustest, mis väljaspool Sinu osakonda toimuvad ja kuhu suunas ettevõte tervikuna liikumas on.

3. Jaga oma töökogemust teistega.

Jutusta oma sõpradele-tuttavatele, mida te ettevõttes peale töötamise veel tehakse. Millised jõulukingid ettevõte kõigile tegi? Missuguste põnevate lahendustega personaliosakond COVID-19 kriisi ajal töötajate tiimitunde hoidmiseks välja tuli? Kui Sa pole suurem asi jutustaja tüüp, siis jaga näiteks sotsiaalmeedias teemakohast pilti ja märgi see ettevõtte hashtägiga. Meie oma on näiteks #agentuurbrandem.

4. Tegutse proaktiivselt töökultuuriprojektides.

Kui kuuled, et ettevõte korraldab konkursi tööandja maine videosse osaliste leidmiseks või karjäärilehele piltide tegemiseks, võta osa! On ju päris uhke ja tore tunne, kui tuttav, kes Sinu soovituse järgi ettevõtte kohta rohkem uurib, näeb Sind rõõmsalt ka kodulehel – ilmselt on seal töötamine midagi rohkemat kui oma paika pandud ülesannete täitmine.

5. Kasuta seda nänni, mida ettevõte Sulle jaganud on.

Kindlasti kogub Sul kas laual, sahtlis või riiulil tolmu ettevõtte logoga pastakas, helkur, tass või isegi pusa. Võta need kasutusse, ka väljaspool tööruume. Näiteks Brandemi dressipluus on meie töötajate seljas näinud juba jõusaale, kodusid ja Tallinna tänavaid.

Niisiis on oma tulevaste tiimikaaslaste värbamine osaliselt ka Sinu enda kätes ja eelnimetatud väikesed sammud tasuvad end ära nii Sinu, kogu ettevõtte kui uue töötaja silmis.

 

Loe ka meie tööandja brändi saadikute nipiartiklit juhtidele.

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.