Võta ühendust siin: tere@brandem.ee +372 512 6674
Vanemuise „casting“ turundusjuhi ametikohale
Teatris pole ainult näitlejad need, keda õigetesse rollidesse valitakse – töötajate näol otsivad sobivaid osatäitjaid ka mitmed ametirollid. Vahel aga vaid enda pingutusest ei piisa ning appi tuleb võtta värbamisagentuur. Niisiis otsustaski Vanemuise personalijuht Keiu Kaljujärv oma kolleegi soovitusel Brandemi poole pöörduda, kes värbamiskampaania hoogsalt käima tõmbas.
Põhifaktid
I stseen: ettevalmistused
Õigete kandidaatide leidmiseks tuleb luua õiged värbamismaterjalid, mis toovad välja ettevõtte eripära ja tugevaimad küljed – õnneks on Vanemuisel neid piisavalt, seega andsime oma parima, et need nii tekstis kui visuaalis peegelduksid.
Teksti koostamisel lähtusime otseselt Vanemuise tegevusvaldkonnast ehk teatrist ning lõime sellega paralleeli: kui tavaliselt otsitakse näitlejat näiterolli, siis seekord otsib teater töötajat ametirolli. Sellise lähenemisega saime kasutada teatrisõnavara ja näiteks ka aegumatut Shakespeare’i tsitaati „Kogu maailm on lava ja meie vaid näitlejad seal sees.“
Head teksti toetab sama hea visuaal, millega aitas meid fotograaf Silver Gutmann. Kogu pildistamise protsess oli sama rõõmsameelne ja lõbus kui selle tulemusel tehtud piltidelt näha.
Lõpuks kombineerisime pildid ja teksti kokku maandumisleheks ja kuulutuseks, mida toetasid mitmed sotsiaalmeedia reklaamid.
II stseen: värbamiskampaania ja värbamisprotsess
Värbamiskampaania sotsiaalmeedias läbiviimiseks kasutasime Facebooki ja Instagrami ning ühtlasi oli kuulutus üleval CV Online’is ja MeetFrankis. Kampaania läks nõnda edukalt, et lõpuks laekus turundusjuhi rolli 68 kandidaati. Reklaamidel klikiti kokku 1074 korda ning need jõudsid sotsiaalmeedia kanalite vahendusel 59 984 inimeseni.
Esimesed vestlused 13 sobiva kandidaadiga viis läbi Brandemi värbaja Minna-Maria, kellele äsja alanud koroonakriis veidi kaikaid kodarasse heitis: „Tegime enamiku vestlustest virtuaalselt Zoom keskkonnas ja värbamisprotsessid venisid, sest uus olukord tõstatas palju teemasid, millele pidime kliendiga kiiresti reageerima. Minu roll värbajana oligi siinkohal veel rohkem kui tavaliselt kandidaate toetada ja nende huvi üleval hoida ning protsesse selgitada. Samuti on Vanemuise töötajad ääretult sümpaatsed inimesed, kellega koostöö sujus valatult ja ka kandidaadid olid kogu protsessi vältel väga mõistvad.“
Niisiis kohanesid kõik olukorraga kiirelt ja sellest hoolimata saime edukalt vestlused peetud ja valikud tehtud. Kandidaadid andsid samuti tagasisidet, et virtuaalne vestlus oli nende jaoks uudne, kuid väga meeldiv ja kasulik kogemus tulevikuks.
Minna-Mariaga intervjuu teinud kandidaatidest valiti kliendiga koos välja 7 sobivat, kellega tehti II vooru vestlused. Lõppvooru pääses 3 õnnelikku, kellest sobivaimale tegi Vanemuine ka pakkumise, mille tulevane turundusjuht vastu võttis.
Lõpustseen: turundusjuhi rollis astub üles Kristel Tannik
Pärast hoolikat värbamisprotsessi tasus vaev end ära ning Vanemuise ja Brandemi koostöö tulemusena pakuti turundustiimi peaosa Kristel Tannikule. Brandemi värbamisteenust oskas Vanemuise personalijuht Keiu Kaljujärv vaid kiita:
„Esimesest kontaktist alates oli kogu protsess väga selge, toetav ja usaldusväärne. Mulle väga sobis, et keegi hoidis kogu aeg protsessil silma peal, andis ülevaate, kuidas otsing edeneb, „nõudis“ leebelt ja sõbralikult välja kõik vajalikud otsused ja tähtajad, küsis meilt õigeid küsimusi ja oskas anda aega ja oodata, kui seda vaja oli.
Meie koostöö uue turundusjuhiga on küll alles algamas, aga meil on põhjust loota ainult häid ja väga häid tulemusi. Minul personalijuhina oli võimalik sellest protsessist palju õppida, et tulevikus väiksemaid konkursse ka iseseisvalt edukamalt läbi viia. Olen tänulik heale kolleegile, kes soovitas just Brandemi poole pöörduda ja kuulun nüüd ka ise kindlasti nende hulka, kes seda soovitust edasi jagavad.“
Siit ka loo moraal – leia enda ettevõtte eripära ja kasuta seda terviklikult ära nii sõnas kui pildis ning paku kandidaatidele omapärast kogemust. Kui Sul selles osas aga küsimusi tekib või abi on vaja, võta julgelt kuldsete käte ja suuga Brandemi värbajatega ühendust!
- Eelmine lugu: SISEKOMMUNIKATSIOONIHÄKID: JUHI PÖÖRDUMINE
- Järgmine lugu: Uuring: mida kandidaadid värbamisprotsessilt ootavad?
Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?
Liitu uudiskirjaga:
Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.