Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

Harno Rajaleidja värbamiskampaania Brandemiga

Värbamiskampaania võlu ja mõju tööandja brändile

Karoliina Arold
27. Mai, 2024

Haridus- ja Noorteameti 2023 värbamiskampaania digimeedias – et iga maailmamuutja saaks võimaluse

Oled tundnud keerukust värbamisel, mil paistab, et sobivaid kandidaate pakutavale ametipositsioonile justkui ei olegi või kui ka on, siis nende leidmine osutub oodatust keerulisemaks? Toome välja Haridus- ja Noorteameti (Harno) värbamiskampaania eduloo koostöös Brandemiga, mil esmalt võimatuna näiv missioon sai õnneliku lõpu.

Rajaleidja on Haridus- ja Noorteameti struktuuri kuuluv üle-eestiline võrgustik, mis pakub tasuta õppenõustamist lastele ning lapsi haridusteel toetavatele täiskasvanutele. Värbamisvajadus tekkis tulenevalt teenuste nõudluse suurenemisega maakondlikes Rajaleidja keskustes. 2023. aasta maikuu seisuga oli Harno Rajaleidja keskustes üle Eesti vaba 15 ametikohta, mida avaliku konkursiga polnud õnnestunud täita. Kõige enam vajati eripedagooge ja logopeede Harjumaale ja Lääne-Eesti piirkoda, psühholooge Virumaale ja Tartumaale, samuti sotsiaalpedagooge üle Eesti. Tulenevalt sellest, et varasemate traditsiooniliste konkurssidega ei saavutatud tulemust, pöördus Harno Brandemi poole, et läbi värbamiskampaania saavutada soovitud tulemus ning juba sügiseks vabad ametipositsioonid täita. 

Eesmärk oli suur ning ajaline raam piiratud. Juba 2023. aasta sügiseks oli soov värvata 10 uut töötajat ning läbi digiturunduskanalite jõuda ka nende kandidaatideni, kes ise veel aktiivselt tööd ei otsi. Lisaks peamisele värbamissoovile oli projektile seatud väiksemad alameesmärgid:

  • Luua atraktiivsed värbamissõnumid, mis tuginevad väärtuspakkumisel läbi Harno oma töötajate sõnade
  • Harno Rajaleidja tööandja maine kujundamine ja tuntuse tõstmine sihtrühmade seas
  • Rajaleidja spetsialistide töö eripära tutvustamine sihtrühmadele, kes võiksid olla huvitatud Harnos töötamisest
  • Uute atraktiivsete värbamismaterjalide loomine – töökuulutuse põhjad, bännerid, fotod
  • Luua lühivideod ametikohtade tutvustamiseks ja mainevideo Harno Rajaleidjast sõnumiga "Miks meil on hea töötada?"
  • Luua uus atraktiivne Rajaleidja värbamisleht
Harno Rajaleidja värbamiskampaania karjäärileht
Harno Rajaleidja värbamiskampaania maandumisleht

Eesmärgi täitmiseks korraldasime suuremahulise Harno Rajaleidja värbamiskampaania suvel 2023. kahes etapis. Kampaania materjalide loomise jaoks viisime läbi intervjuud Harno Rajaleidja töötajatega, töötasime välja sihtrühmi kõnetavad sõnumid, korraldasime kaks fotosessiooni Tallinnas ja Tartus, lõime ametipositsioone tutvustavad persoonilood ning tööandja video. Lisaks valmis uus värbamiskampaania karjäärileht, mis sai aluseks harno.ee lehel loodavale värbamislehele ning atraktiivsed töökuulutused, mille põhjad on tänaseks kasutusel organisatsiooniüleselt. Peale orgaanilise reklaami kasutasime lisaks Google ja Meta reklaame, mille tulemusel jõudsime üle 200 000 unikaalse kasutajani ning Meta reklaame kuvati üle 400 000 korra.

 

Värbamiskampaania reklaamid - Brandem       Värbamiskampaania reklaamid - Brandem      Värbamiskampaania reklaamid - Brandem

Värbamiskampaania reklaamid - Brandem       Värbamiskampaania reklaamid - Brandem      Värbamiskampaania reklaamid - Brandem

 

Põhjalik eeltöö ja pidev koostöö toob oodatud tulemusi - või isegi veel paremaid. Nii läks ka Harno Rajaleidjaga. Kampaania kaudu kandideeris kokku 80 inimest ning esmalt seatud eesmärk värvata sügiseks 10 uut töötajat, sai täidetud 150%, sest sügisel asus tööle juba 15 uut spetsialisti. Videoklippides ning piltidel olid kuvatud Harno Rajaleidja enda töötajad, mis lisas usaldusväärsust ning andis uutele liitujatele ette pildi, kellega edaspidiselt koos töötama asutakse. Atraktiivsed ning eristuvad töökuulutused ning värskelt valminud karjäärileht mõjutavad positiivselt ka Harno kui tööandja mainet ning tänu sellele jõuab tänasel päeval nendeni rohkem huvitunud kandidaate.

Me küll ei mõõtnud konkreetse kampaania mõju Harno kui tööandja mainele, kuid kahtlemata andsid loodud materjalid, kus astusid üles meie oma maja psühholoog, logopeed, sotsiaalpedagoog ja eripedagoog, veenvalt ja autentselt edasi Harno väärtused. See aitab kindlasti Harno tööandja mainet kujundada,” 

Haridus- ja Noorteameti turundusjuht Piret Normet

Brandemis seisame selle eest, et värbamiskampaania oleks läbimõeldud ja põhjalik ning pühendume igale kliendile 100%. Meie kliendi eesmärk on meie eesmärk ning oleme valmis astuma ekstra sammu, et leida üles just need kõige õigemad kandidaadid, seetõttu lähtume värbamiskanalite valikul just vastava sihtgrupi eripärast. Samuti aitame läbi pildi, visuaalide ja sõnumite kujundada tööandja mainet ning loome positiivset kandidaadikogemust. 

Värbamiskampaania tööandja mainevideo filmimine
Tööandja mainevideo filmimine

Mulle väga meeldis Brandemi alati positiivne suhtlus ning operatiivsus - väga lühikese tähtajaga sai ellu viidud vägevate tulemustega projekt, kus oli palju osapooli ehk tegu oli kohati keeruka projektiga. Lisaväärtust andis juurde see, et kuigi värbamiskampaania oli nii-öelda kitsama fookusega projekt, siis selle raames saime kasulikku ka kogu ameti tööandja brändingu jaoks, mida nüüd laiemalt kasutada saame,” sõnab Haridus- ja Noorteameti turundusjuht Piret Normet rõõmsalt.

Värbamiskampaania projektijuht Kaisa Tamvere meenutab koostööd samuti positiivselt: „See oli julge samm nii Harno kui Brandemi poolt lühikese ajaraamiga teostada niivõrd mahukas ja oluline värbamiskampaania. Suurepärase tulemuse taga oli väga tõhus ajajuhtimine ja kommunikatsioon kõikide osapoolte vahel. Nii meie kui Harno olime igati südamega asja juures selleks, et kõnetada tugispetsialiste üle Eesti ja tuua neid Rajaleidjasse kandideerima.”

Tule Rajaleidjasse - muudame koos maailma!

Kui soovid samuti tööandjana teistest sammu võrra ees olla, siis võta meiega ühendust
tere@brandem.ee või +372 512 6674 

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.