Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

Tahad töökuulutusi, mis toovad Sulle palju rohkem häid kandidaate?

Eestis läbi viidud uuringud näitavad, et:

Kaotatud kandidaadid

 

Töökuulutuse eesmärk on veenda tööotsijat kandideerima. Seetõttu tuleb sellesse suhtuda kui reklaami, mis ühtaegu tekitab huvi sihtrühmas (ehk müüb pakutavat ametikohta tööotsijale) ning tugevdab samal ajal tööandja mainet (ehk aitab tööandjal eristuda konkureerivatest ettevõtetest). 

Töökuulutus on oma olemuselt väga nõudlik kommunikatsioonivorm, kuna keskmine kandidaat pühendab selle lugemisele vaid 10-15 sekundit. Selleks, et kandidaat Sinu juurde tööle kandideeriks, pead ta ära veenma.

Brandemis aitame Sul seda teha: muudame töökuulutused sihtgrupi jaoks veenvaks.

TÄNU ATRAKTIIVSETELE TÖÖKUULUTUSTELE:
 

Kõnetad Sulle olulist sihtrühma. Töökuulutused, mille loomisel on lähtutud sihtgruppi kõnetavatest argumentidest, disainist ja värbamiskanalitest, toob Sulle sobivad kandidaadid, hoides nii kokku Sinu olulist aega ja raha. Oluline pole mitte kandideerijate suur üldarv, vaid Sulle sobivate kandidaatide arv.
 
Tugevdad oma tööandja brändi. Värbamistegevuse kõrval annab hea töökuulutus edasi ettevõtte unikaalset brändi, võimaldades nii esile tuua oma ettevõtte eripära, kujundada oma mainet tööandjana ning eristuda konkurentidest.
 
Eristud tööturu konkurentidest. Töökuulutuse lugemiseks kulutab kandidaat keskmiselt 10-15 sekundit. Hästi läbimõeldud sõnumite ja atraktiivse kujundusega töökuulutuse abil on võimalik tekitada huvi ja suurendada nende kandidaatide arvu, kes langetavad otsuse kandideerida. Ainuüksi töökuulutuse atraktiivne sisu ja disain suurendavad sobivate kandidaatide arvu 2-3 korda. Lisaks sobivate kandidaatide värbamisele eristud seeläbi oma tööturu konkurentidest, kuna sihtgrupile atraktiivse kujunduse ning sisuga töökuulutusi kasutavad tööturul täna veel vähesed.  
 
Kasvatad oma talentide andmebaasi. Lisaks vabadele ametikohtadele sobivate kandidaatide leidmisele, võimaldab atraktiivne ja toimiv töökuulutus kasvatada talent pool’i ning praktikasoovijate andmebaasi. Tänu sellele ei nõua värbamine tulevikus enam nii suurt ressurssi, sest sobivad kandidaadid on toodud hiirekliki kaugusele.

Tulemus: Sul on rohkem sobivaid kandidaate, kelle seast valida.

Kuidas teeme töökuulutusi, mis päriselt töötavad?


Töökuulutuste väljatöötamise protsess jaguneb järgmisteks etappideks:

  1. Eeltöö ja sisendinfo kogumine - eesmärkide sõnastamine, ametiprofiili(de) analüüs, sihtgruppide kirjeldamine, töökuulutuste levitamise kanalite kaardistamine, kliendi töötaja väärtuspakkumise ülevaatamine.
     
  2. Värbamissõnumite väljatöötamine lähtuvalt ametikohast, sihtgrupist ja töötaja väärtuspakkumisest ning kandidaadile edastatava info süstematiseerimine.
     
  3. Töökuulutuse loovlahenduse ja struktuuri väljatöötamine.
     
  4. Töökuulutuse tekstide kirjutamine.
     
  5. Foto- ja/või videomaterjali loomine tulenevalt töökuulutuse loovlahendusest ja ülesehitusest.
     
  6. Töökuulutuste disaini teostamine.
     
  7. Tekstide keeleline toimetamine.
     
  8. Kliendi soovi korral töökuulutuse avalikustamine kanalites, kus potentsiaalsed kandidaadid liiguvad. Me ei piirdu vaid tööportaalidega, vaid kasutame alati alternatiivseid, kõiki võimalikke kanaleid, kus just antud sihtrühm liigub.

Olulisemate etappide vahel kooskõlastatakse kliendiga tehtud tööd.

Meeskonda kuuluvad oma ala professionaalid, keda võid usaldada

 

Brandem on ainus agentuur Eestis, kus on ühendatud turunduse-, juhtimise ja värbamise valdkonna kompetentsid. Kasutame oma töös teadmisi, mida oleme kogunud edukatest värbamisprojektidest, käega katsutavaid tulemusi toonud töökuulutustest ja kümnete organisatsioonide konsulteerimisest.

Olenevalt kliendi vajadusest kaasab projektijuht meeskonda disaineri, fotograafi, videograafi, keeletoimetaja, turundusstrateegi, loovjuhi, copywriteri ja veebiarendaja.

Kliendi tagasiside:

Pille Villemson, SSP
" Meil oli väga meeldiv ja usaldusväärne koostöö, tegemist on oma ala asjatundjatega, kes aitasid meil lühikese ajaga värbamisprotsessi kujundada ja läbiviia. Just eristuv ja silmatorkav lähenemine tõi meieni tavapärasest tunduvalt rohkem kandidaate. Leidsime sobiva töötaja oluliselt kiiremini kui oskasime loota. Kaisa-Triinu abivalmis ja professionaalne lähenemine tekitas meis usalduse, oleme julgelt soovitanud Brandemit ka teistele. "
Pille Villemson
SSP
Personali-ja toitlustusjuht

5 põhjust, miks valida ägedate töökuulutuste loomisel koostööpartneriks Brandem:

 

  1. Toome reaalseid ja mõõdetavaid tulemusi. Brandemi tehtud töökuulutused lihtsustavad oluliselt sobivate kandidaatide leidmist. Saame seda kindlalt lubada, sest meie tehtud töö tulemusel on kliendid leidnud kordades rohkem sobivaid kandidaate. Paljud kandidaadid on öelnud, et nad kandideerisid just seetõttu, et töökuulutus eristus selgelt teistest ja tekitas töökoha vastu huvi.
     
  2. Meid usaldavad mainekad organisatsioonid. Brandem on teinud töökuulutusi sellistele ettevõtetele nagu Rahvusooper Estonia, Pakri Teadus- ja Tööstuspark, Standard, Elisa, Hilding Anders Eesti, TNT, Tavid, Pro Optika, SSP Eesti, ETS NORD, Heisi, Karotamm, ja paljud teised. Loe meie kliendilugusid!
     
  3. Ühendame värbamise- ja turundusalased võimalused, kogemused ja teadmised. Brandem on ainus agentuur Eestis, kus on ühtseks metoodikaks kokku sulatatud teaduslikud uuringud, tarbijaturunduses tuntud positsioneerimismeetodid ja kommunikatsioonivahendite kasutamine viisil, mis leevendab tööjõuturu suurimat probleemi – sobivate töötajate leidmist ja nende voolavuse vähendamist.
     
  4. Läheneme igale kliendile personaalselt. Kliendid hindavad meiega koostööd kõrgelt tänu meie paindlikkusele, tähelepanelikkusele ja põhjalikkusele. Vaata siit, mida meie kliendid meie kohta räägivad.
     
  5. Brandemi tiimi on kaasatud oma ala professionaalid, keda võid usaldada. Kasutame oma töös teadmisi, mida oleme kogunud näiteks 15-aastasest juhtimiskogemusest, kümnete organisatsioonide konsulteerimisest, edukates müügi- ja värbamisprojektidest ning käega katsutavaid tulemusi toonud turundustegevustest.

Kliendi tagasiside:

" Väga meeldis nn vanast koolist teistmoodi mõtlemine ja hoiak, et teeme ägedalt! Lähenemine oli entusiastlik ja sisuline. Terve töökuulutuste kontseptsioon sai põhjalikult läbi mõeldud ja edaspidi hea kasutada. Lisaks saime Brandemi poolt tehtud ägeda kuulutuse peale mitmelt poolt tagasisidet, et äge värk, polegi näinud :) Soovitan kindlasti! "
Raul Raudsepp, Heisi
Heisi IT
Tegevjuht

Hind ja projekti ajakava:
 

  • Täpne aeg, mis kulub Sinu ettevõtte töökuulutus(t)e valmis tegemiseks, sõltub hetke ajakavast ja töös olevate projektide arvust. Tööga alustamisest kuni töökuulutuste valmimiseni kulub reeglina 1-2 nädalat.

 

  • Töökuulutuste hind sõltub erinevate ametikohtade jaoks vajaminevate töökuulutuste arvust (näiteks 1 töökuulutus konkreetseks värbamiseks või kõikide ettevõttes olevate ametikohtade jaoks töökuulutuste loomine). Samuti sõltub hind kanalitest, kus soovitakse töökuulutusi avaldada (nt tööportaal, sotsiaalmeedia, otsepöördumise e-kiri) ja formaadist (pilt, video,  gif, jne). Oleme paindlikud lähtuvalt teie soovidest.

SOOVID ISE ATRAKTIIVSEID TÖÖKUULUTUSI TEHA?

 

RecruitLabi töökuulutuste ja värbamiskampaania maandumislehtede tööriist võimaldab just seda. Loe RecruitLabi veebilehelt täpsemalt, kuidas saad rahaliselt kõige efektiivsemalt oma atraktiivsed töökuulutused ise tehtud.