Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

Aitame Sul hoida ja leida häid töötajaid

Brandemi edukad projektid
500+ edukalt teostatud projekti
Brandemi kliendipagas
97% klientidest soovitavad meid kindlasti
19 Brandemi spetsialisti Sinu käsutuses
19 Brandemi spetsialisti Sinu käsutuses

Värbamiskampaania Eesti parimale toiduvalmistajale

Värbamiskampaania Eesti parimale toiduvalmistajale

2017. aasta sügisel toimus meil edukas koostöö kolmel korral Äripäeva poolt parimaks toiduainetööstuseks valitud Lunden Food'iga. Seoses tootmismahtude suurendamise ja uutele turgudele laienemisega oli ettevõttel vaja väga lühikese aja vältel leida vähemalt 30 uut liinitöötajat, kes hakkaksid valmistama ja pakkima võileibu. Kuna eesmärk pidi täidetud saama ühe kuu jooksul, siis oli ainuõige valik koostada Lunden Food’ile intensiivne ja ulatuslik värbamiskampaania, mis leviks õige sihtrühmani ja tooks seeläbi võimalikult palju kandidaatide kontakte. 

Eesmärk
Leida 30 − 40 uut valmistoodangu pakkijat/komplekteerijajat + liinitöötajat
Mida tegime

Töötasime välja värbamissõnumid, millest lähtuvalt sõnastasime ja disainisime töökuulutused ja kampaanialehe. Lisaks käivitasime ulatusliku sotsiaalmeedia kampaania, mille reklaamides me väljatöötatud sõnumeid kommunikeerisime

Tulemused
  • 135 CV-d läbi kampaania
  • 83 töövestlust + mitmed töövestlused läbi telefoni
  • Tööle võeti üle 30 töötaja
  • Sotsiaalmeedia kampaania jõudis 66 645 inimeseni

 

PROJEKTI AJAKAVA JA TEGEVUSED:

Kuna aeg oli piiratud, alustasime viivitamatult projektitegevustega. Ehkki värbamiskampaania puhul ei tööta me välja põhjalikku töötaja väärtuspakkumist, on metoodika siiski sarnane ja oma olemuselt suunatud ‘’seestpoolt-väljapoole’’, ehk:

  • Korraldasime intervjuud erinevate sihtgruppidega, juhtkonnast liinitöötajateni
  • Kogusime infot ettevõttest seest, saime teada nende sisemised tugevused tööandjana
  • Otsisime turu-uuringust, mis on selle sihtgrupi põhjal Tööandja valiku kriteeriumid ja millega oma praeguse Tööandja puhul rahul ei olda
  • Seejärel analüüsisime ka konkureerivate tööandjate sõnumeid
  • Leidsime eelneva tulemusel kõige suurema tõenäosusega toimivad argumendid ja sisustasime need töötajatelt ja Lundeni juhtidelt saadud infoga.

Kolmeks põhiliseks värbamisargumendiks kujunesid väljaõppe võimalus kohapeal, töötajasõbralik juhtimine ja kindel palk. Need kolm argumenti olid kandvateks sõnumiteks igas värbamiskanalis, mida kasutasime.

 

SUURIMAD VÄLJAKUTSED:

  1. Väga suure kandidaatide arvu genereerimine lühikese ajaga.
  2. Sihtrühm, kelle sotsiaalmeedia kasutamise aktiivsus ei olnud selge
  3. Töö jahedates ruumides
  4. Sealhulgas 12-tunnised vahetused
  5. Palgatase võrreldes tööturuga
Lunden Food Facebooki kampaania
Lunden Food maandumisleht

Vaata lähemalt maandumislehte SIIT.

 

VÄRBAMISKANALITE VALIK JA KOMMUNIKATSIOON:

Meie poolt kogutud informatsiooni põhjal oli kõige levinum sihtrühm Lunden Food’i komplekteerijate ja võileibade valmistajaste seas 30- kuni 45-aastane vene keelt kõnelev naisterahvas.

Projekti alustades ei olnud veel selge, kas sobivad kandidaadid on valmis läbi sotsiaalmeedia antud positsioonidele kandideerima.

Seega lähenesime julgelt ning töötasime kampaania jaoks välja strateegia, milles kandsid põhilist rolli järgnevad kanalid:

  1. Põhjalikud ettevõtet ja tööülesandeid tutvustavad kampaanialehed (nii eesti kui vene keeles) 
  2. Sotsiaalmeedia
  3. Töökuulutused (eesti ja vene keeles, CV-Keskuse, CV-Online’i ja kohalike ajalehtede formaadis).

Projekti oli kaasatud ka meie fotograaf, kes tegi kvaliteetsed fotod nii ettevõtte töötajatest kui ka juhtidest. Tänu laiale pildivalikule saime koostada ehedad sotsiaalmeedia reklaamid ja disainida visuaalselt väga atraktiivsed töökuulutused.

TULEMUS:

Meie poolt välja töötatud värbamisargumendid kõnetasid sihtrühma väga edukalt. Sotsiaalmeedia kampaania levis väga laialdaselt ja reklaamidel oli ka kerge nn viraalne efekt, ehk jagati ja kommenteeriti (positiivselt) üsna palju.

Marina, Lunden Food personalijuht:

Tänu kampaaniale saime me väga lühikese aja jooksul vormistatud vajaliku arvu töötajaid. Meil oli võimalus valida endale parimaid inimesi. Need, keda me lõpuks välja valisime, töötavad siiamaani meie juures. Hästi positiivne oli see, et paljud kandidaadid töötasid töökuulutuse nägemise momendil teiste tööandjate juures, ja olid valmis sealt lahkuma (tööandjat sellest õigeaegselt teavitades). See, et nad ei lahkunud teisest töökohast päeva pealt oli väga tähtis, sest see näitab kandidaadi austust tööandja vastu. 

Marina tagasiside ilmestab väga hästi fakti, et vaid tööportaalist töötajaid otsides jääb väga suur hulk potentsiaalseid kandidaate tööpakkumistest informeerimata. Sotsiaalmeedia kampaaniaga jõudsime me inimesteni, kes aktiivselt tööd ei otsinud, kuid hea pakkumise korral olid nõus töökohta vahetama.

Lisaks lükkasime ümber hüpoteesi, et meie poolt koostatud sihtrühma, keda Lunden Food’is kõige enam esines, ei ole võimalik läbi sotsiaalmeedia kandideerima kutsuda. Antud projekt tõestas, et seda on võimalik teha väga efektiivselt, kui argumendid on veenvad ja sihtrühmale olulised.

Ma olen tulemusega väga rahul. Kõige tähtsam tulemuse mõõdik on see, et me saime värvatud piisavalt palju häid töötajaid.

Kogu protsessi eest vastutas meie projektijuht Sander Matsina. 

Meie poolt Lunden Food'ile palju edu ja suur tänu usalduse eest!

 

Kui vajad abi sobivate töötajate leidmisel, siis võta meiega ühendustSoovime Sulle tulemuslikku värbamist!