Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

Itak_Brandem

Anonüümne VS Avalik Kampaania - Tööandja Maine Mõju

Carina Kärt Mättikas
26. märts, 2021

Hea teeninduse kuu puhul toome Sinu ette ITAK-i kliendiloo.

 

ITAK on terviseabivahendeid pakkuv ettevõte, kelle eesmärk on aidata inimestel elada täisväärtuslikku elu, tehes seda alati personaalse teeninduse kaudu. Nende poed asuvad üle Eesti ning ettevõte on pidevalt laienemas, mille raames loodi ka kaks uut kauplus Tallinnas; Lasnamäel ja Õismäel. Klienditeenindajad, kes ITAK-i kauplustes tegutsevad, peavad olema lisaks kliendisuhtlusele ning tugevale empaatiavõimele ka sotsiaaltöö või meditsiinitaustaga, mistõttu oli ettevõttel omale töötajaid märksa keerulisem leida. Niisiis otsustas ITAK-i tegevjuht Indrek sellesse protsessi kaasata värbamispartneri ja pöörduski Brandemi poole.

Kõigepealt viisime läbi sihtotsingu koos avaliku anonüümse sotsiaalmeediakampaaniaga. See kujutas endast avalikku kampaaniat, mille raames panime CV Online keskkonda üles Brandemi värvide ja graafikaga kuulutuse, milles tööandja nime ei olnud mainitud. Niisiis jäi puudu maine positiivne mõju inimeste kandideerimistahtele. Nagu ka CRAMO anonüümse sihtotsingu puhul, olid inimesed seegi kord tundmatuks jääda sooviva tööandja suhtes skeptilised ning vajasid veenmist. Kandidaate laekus kõigepealt 32, kellega viidi läbi grupivestlus eesmärgiga hinnata potentsiaalsete töötajate suhtlusoskust. Nendest osutus edukaks 2 inimest, kuid ettevõtte eesmärk oli värvata rohkem.

Olles mõistnud, et anonüümne kampaania kõige tulemuslikum ei olnud, otsustasime proovida uuesti, kuid seekord avalikult, kasutades ITAK-i nime ja tööandja sõnumeid. Mõned neist sõnumitest olid: „Anna oma panus inimeste heaolu tagamisse!“, „Muudame koos inimeste elu paremaks“, „Meie tagame Sulle valdkonnaalased koolitused ning hoiame Sinu tervist“. Uut kuulutust vaadati CV Online keskkonnas küll napilt vähem kui esimene kord (1229 korda võrreldes anonüümsega, mida vaadati 1300 korda), kuid kandidaatide kvaliteet oli märkimisväärselt parem, sest ITAK-i tugevad tööandja sõnumid ja pikaaegsel kogemusel põhinev hea maine kõnetasid õigeid inimesi.

Selle tulemusel pääses järgmisesse vooru 28 inimest, kelle seas oli rohkem kandidaate  klienditeeninduse, meditsiini ja sotsiaaltöö taustaga. Lõppvooru pääses neist 3 ning koos esimese ringi kandidaatidega sõlmis ITAK lepingu kokku 5 inimesega, kes tänaseks Tallinna uutes kauplustes juba edukalt ja ühtselt toimetavad.

ITAK_Brandem

 

Värbamisprojekti vedanud konsultant Liisi Niisuke tunneb vaid positiivseid emotsioone, kui näeb oma värvatud inimesi abivajajatele parimaid lahendusi pakkumas. Koostööd ITAK-iga kirjeldab ta samuti heade mõtetega: „Kliendipoolne suhtlus kulges väga sujuvalt ning tagasiside liikus mõlemapoolselt kiiresti. Klient oli ise protsessist väga huvitatud ning kaasas olid nii teenindusjuht kui ka tegevjuht, kes olid valmis Tartust Tallinnasse sõitma, et kandidaatidega kohtuda. Kui ettevõte panustab nii pühendunult, siis õnnestub projekt kõige paremini.“

Ka ITAK-i tegevjuht Indrek Katušin andis omalt poolt kommentaari: Olen Liisiga koostööd teinud mitme värbamise puhul ja iga kord on see ennast õigustanud. Minu jaoks on väga oluline, et konsultant süveneb ja saab aru, millega ettevõte tegeleb ja keda me otsime. Selle tulemusena on otsing oluliselt efektiivsem ja leitakse ülesse õiged inimesed. Brandemi puhul hindan kõrgelt ka nende erilist tähelepanu ettevõtte maine kujundamisel. Selged sõnumid, viisakad kuulutused ja aus info ettevõtte kohta loovad tööotsijate silmis usaldusväärse maine. Ning loomulikult kiire ning sujuv värbamisprotsess.“

ITAK-i tööandja maine mängis õigete kandidaatide leidmisel väga suurt rolli, äratades nende inimeste tähelepanu, kes olid oma valdkonnaga seoses ettevõtte nime kuskil kuulnud ning keda kõnetas väljakutse teha klientide suunal nõustavat müüki, olles võimelised ka keerulises olukorras olevatele inimestele empaatiavõimet rakendades parimaid lahendusi leidma.

Niisiis tõestas ITAK-i klienditeenindajate otsing tõsiasja, et tööandja maine mängib värbamises mõjukat rolli ning sihtrühmi kõnetavad sõnumid toovad tööandja valikulauale just nende oskustega kandidaadid, kes positsioonile kõige paremini sobivad.

 

Oled mõelnud oma värbamisprotsessi kaasata koostööpartneri? Kirjuta meile tere@brandem.ee või täida ära allolev kontaktivorm ja hakkame tööle!

 

 

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.