Võta ühendust siin: tere@brandem.ee +372 512 6674
Aitame Sul hoida ja leida häid töötajaid
Karjäärileht
Üheksa kandidaati 10st külastavad karjäärilehte täiendava info saamiseks. Selleks, et kandidaat Sinu juurde tööle kandideeriks, pead ta ära veenma. Brandemis aitame Sul seda teha, muutes ettevõtte karjäärilehe sihtgrupi jaoks veenvaks ja müüvaks.
Karjäärileht, mis see on?
Karjäärileht (career page) on loogiline jätk töökuulutusele ja teistele värbamisreklaamidele, kust tööotsija saab tööandja kohta lisainfot. Seda külastab 90% tööotsijatest, seega on karjäärileht hea võimalus veenda tööotsijaid enda ettevõttesse tööle kandideerima. Karjäärileht toob välja ettevõtte väärtuspakkumise töötajatele – sealt saab vastuse küsimusele, miks on Sinu ettevõte parim koht, kus töötada. Hea karjäärileht on nii oma oma sisu kui disaini poolest Sinu sihtgrupi jaoks atraktiivne. Lisaks töötaja väärtuspakkumisele kirjeldab karjäärileht ettevõtte väärtusi, missiooni ja visiooni, tutvustab meeskonnaliikmeid, kajastab lõbusaid sündmusi ja traditsioone ning annab infot vabade ametikohtade kohta.
Mida atraktiivne karjäärileht Sinu organisatsioonile annab?
Tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused näitavad, et poole aasta jooksul kandideerib Eestis tööle ca 200 000 inimest. Ühest küljest on see suur võimalus tööandjatele sihtgrupi seas oma ettevõtte vastu huvi tekitada. Kuid kuna tööpakkumisi on rohkem kui töötajaid, siis tööandja valiku tegemisel on jõupositsioonil töötajad.
Tööandja valikut ei tehta läbimõtlematult. Üheksa kandidaati kümnest otsivad pärast töökuulutuse nägemist ettevõtte kodulehelt lisainfot ettevõtte kui tööandja kohta. Suure osa oma igapäevasest informatsioonist ammutavad inimesed online-kanalitest. Keskmiselt kasutatakse oma telefoni või arvutit 8 tundi ja 41 minutit päevas, mis on 20 minutit rohkem keskmisest ööunest (DailyMail, 2015). ICIMS värbamisturunduse uuring (2016) näitas, et 35% tööotsijatest veedab tööandja kohta taustainfot otsides 1–2 tundi. 25% ehk iga neljas tööotsija veedab veel rohkem aega – 3–4 tundi. See tähendab, et valdava osa oma otsustest teevad inimesed toetutes online-kanalitele, mis seab seal jagatava info esikohale.
Tänu atraktiivsele karjäärilehele saad mõjutada kandidaatide tehtavaid otsuseid. Karjäärileht ühe olulisema värbamisturunduse kanalina aitab otsuse tegemisele kaasa, sest:
- See on esimene koht, kuhu kandidaat suundub, et leida lisainformatsiooni tööandja ja tööpakkumise kohta
- See on üks olulisemaid tööandja brändi ja töötaja väärtuspakkumise esitlemise kohti, mille abil tekitada potentsiaalsetes kandidaatides soov ettevõttesse tööle kandideerida
- See loob võimaluse saavutada konkurentsieelis - kui kandidaatidel on võrreldes teiste tööandjatega rohkem teadmisi Sinu ettevõtte meeskonnast, väärtustest, töökeskkonnast ja muudest töötaja väärtuspakkumise osadest, siis on suurem tõenäosus, et meelitad neid kandideerima just enda ettevõttesse
- Saad kasvatada oma talent pool'i. Kontaktivorm karjäärilehel võimaldab Sinu ettevõtte tegemiste vastu huvi tundval inimesel jätta oma andmed ja vabade töökohtade tekkimisel on sul paari kliki kaugusel suurem hulk potentsiaalseid kandidaate.
- Hoiad kokku värbamiskuludelt ning lihtsustad kandideerimisprotsessi. Tänu atraktiivsele karjäärilehele saad mõjutada kandideerima ka passiivseid kandidaate, ehk neid, kes aktiivselt tööd ei otsi, kuid on tööpakkumistest huvitatud.
Põhjused, miks valida karjäärilehele loomisel koostööpartneriks Brandem:
- Toome reaalseid ja mõõdetavaid tulemusi. Brandemi tehtud karjäärileht lihtsustab oluliselt sobivate kandidaatide leidmist. Saame seda kindlalt lubada, sest meie tehtud töö tulemusel on kliendid leidnud varasemast rohkem sobivaid kandidaate. Senise rekordtulemusena oleme suurendanud sobivate kandidaatide arvu 10 kordselt! Paljud kandidaadid on öelnud, et nad kandideerisid just seetõttu, et karjäärileht eristus selgelt teistest ja tekitasid töökoha vastu huvi.
- Meid usaldavad mainekad organisatsioonid. Brandem on teinud karjäärilehti sellistele ettevõtetele nagu Elisa Eesti, Ets Nord, Tavid, SSP Eesti, Karotamm, Heisi ja paljud teised. Loe meie kliendilugusid siit...
- Ühendame värbamise- ja turundusalased võimalused, kogemused ja teadmised. Brandem on ainus agentuur Eestis, kus on ühtseks metoodikaks kokku sulatatud teaduslikud uuringud, tarbijaturunduses tuntud positsioneerimismeetodid ja kommunikatsioonivahendite kasutamine viisil, mis leevendab tööjõuturu suurimat probleemi – sobivate töötajate leidmist ja nende voolavuse vähendamist.
- Brandemi tiimi on kaasatud oma ala professionaalid, keda võid usaldada. Kasutame oma töös teadmisi, mida oleme kogunud näiteks 15-aastasest juhtimiskogemusest, kümnete organisatsioonide konsulteerimisest, edukatest müügi- ja värbamisprojektidest ning käega katsutavaid tulemusi toonud turundustegevustest.
- Meiega on lihtne koostööd teha. Kliendid hindavad meiega koostööd kõrgelt tänu meie paindlikkusele, tähelepanelikkusele ja põhjalikkusele. Vaata siit, mida meie kliendid meie kohta räägivad.
Meile tuleb nii palju tööle tulemise soove nii erinevates põnevates vormides nii paljudelt põnevatelt inimestelt. Täna oleme hädas valikute rohkusega.
Liina Karotamm, inseneribüroo Karotammed tegevjuht
Kuidas karjäärilehe tegemine käib?
Karjäärilehe väljatöötamise protsess jaguneb järgmisteks etappideks:
- Eeltöö ja sisendinfo kogumine - eesmärkide sõnastamine, sihtgruppide kirjeldamine, töötaja väärtuspakkumise analüüs.
- Lähtuvalt ametikohtade struktuurist, sihtgruppidest ja töötaja väärtuspakkumisest värbamissõnumite väljatöötamine ja kandidaadile edastatava info süstematiseerimine.
- Karjäärilehe loovlahenduse ja struktuuri väljatöötamine
- Karjäärilehe tekstide kirjutamine
- Tulenevalt karjäärilehe loovlahendusest ja ülesehitusest foto- ja/või videomaterjali tootmine.
- Karjäärilehe disaini teostamine
- Tekstide lõplik keeleline toimetamine
- Karjäärilehe veebiarenduse tööd
Olulisemate etappide vahel kooskõlastatakse kliendiga tehtud tööd.
Kes kuuluvad tiimi?
Karjäärilehe professionaalse valmimise eest vastutab Brandemis kogenud värbamisturunduse projektijuht. Olenevalt kliendi vajadusest osalevad karjäärilehe loomise projektides lisaks projektijuhile turundusstrateeg, loovjuht, copywriter, disainer, fotograaf, videograaf, keeletoimetaja ja veebiarendaja.